Lidé podnikající v reálném světě mají často problémy se sháněním zákazníků. Potřebují totiž především ty lidi, kteří se vyskytují v jejich dosahu a kteří tak mohou zavítat do jejich provozoven, ale těch není zase až tak moc. A takoví podnikatelé pak často sní o internetovém byznysu, protože jak všichni víme, je na internetu neskutečné množství uživatelů, pro které vlastně nehraje vzdálenost od působiště některého z internetových podnikatelů zase až tak zásadní roli. Do internetového obchodu se dá přece v mžiku zavítat z jakéhokoliv koutu světa, nabídku kdejaké služby může vidět třeba i někdo na opačné polokouli, a to je přece nepředstavitelně výhodné.
Jenže to je pouze teoretická výhoda. A jak potvrdí mnozí z internetových podnikatelů, v praxi nemusí mít počet uživatelů internetu pro nějakou nabídku třeba absolutně žádný význam. Je totiž skutečností, že ti, kdo se připojí na internet, ne vždy zamíří na web podnikatele, který by měl z jejich návštěvy radost a užitek, a to nejen kvůli svému nezájmu, ale třeba i proto, že o takovém webu nic neví, nehledají ho a ani náhodou nenajdou.
Weby jsou tedy úspěšné jen tehdy, když jsou kvalitně propagované. Tedy když je jim dopřána taková reklama, která nezklame, která na ně přiláká dost zajímajících se lidí. A tou je nade všechnu pochybnost PPC reklama, která se zobrazuje uživatelům internetu dokonaleji než jakákoliv jiná propagace a která má také značnou úspěšnost.
PPC reklama je tedy nesporně něčím, co pomáhá našim, a nejen našim podnikatelům s prosazováním se. Dá se na ni spolehnout, a to nejen u nás, ale samozřejmě i v cizině. Ona ovlivňuje taková PPC reklama Německo, určitě se neobejde bez něčeho jako PPC reklama Rakousko, a v jiných zemích je tomu obdobně.
Podnikatelé, kteří se nechají takovou reklamou propagovat, mají jistotu, že si jich internetová veřejnost všimne, a dokonce tu neplatí jenom za naději, ale jen za jednoznačné dosažené výsledky. A to činí PPC reklamy dokonalými.